fredag 13 mars 2009




Fredagens lunch blev fläskpannkaka..gissa om Max blev glad,lovade "mammas nationalrätt" till kvällen..(tacos)
uttrycket blev Ja ja mamma det gilla jag i hela världen..) just nu sover dom middag så jag fick lite tid för mig själv.
Meningen var att vi skulle till vännen Mia & fikat i förmiddags men Leo har hostat & varit lite hängig inatt så vi sköt upp det..
Sovrumsprojektet är i full gång,så min gulliga svärfar kanske kommer förbi med verktygslådan till kvällen & hjälper mig lite till så vi kan få det klart..jag är ju alltid så förbannat ivrig när saker & ting ska göras,helst ska det bli klart på stubinen!
Nu har anmälningarna till "mamsens" fest börjat trilla in..ska bli skoj,jag unnar henne en bra födelsedagsfest med god mat & trevliga vänners sällskap med tanke på den tråkiga tiden hon haft bakom sig....dags att blicka framåt & njuta av livet som pensionär!
Jag har lagt ett bud på en bräda som jag skulle vilja ge henne.Tjejen som textar så fint heter Emma .... ordet "lycklig" står på brädan...det unnar jag mamma att få vara nu!!!

Inga kommentarer: