torsdag 5 mars 2009

Min Dag

Tisdagen blev en "Egen Dag"...efter alla baciller som frodats i detta hus,så behövde jag komma iväg en runda & få en "nypa" luft.Världens snällaste mor kom med iden att grabbarna kunde vara hemma med henne några timmar så cykeln styrdes mot jobbet,där har jag inte varit så många gånger sen Leo föddes så det var ju som julafton att få plocka bland vårens nyheter!

Men några timmar går fort så rätt snart var det dax att bege sig hem till den väntande barnvakten,okej jag ringde två gånger för att kolla hur det var...inte för att jag skulle misstro en som fött 4 barn...(det verkade väl så)

Möttes av en ren doft innanför dörren så mycket riktigt damsugaren hade varit framme & golvet var torkat,pojkarna sov gott efter middagen....TACK.....Mysiga Mamma

Dagen stannade inte där utan på kvällen var det home party hos vännen Mia..

En trevlig kväll att få prova på lite ansikts produkter,och mycket riktigt det blev ett köp fröken Andersson kan inte gå på party utan att handla!!!! Sen blir det ett uppföljnings party med make up,det ser jag framemot!!

Inga kommentarer: